Acreditaciķ de les titulacions de grau i māster de l'EPSEVG

L’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya ha posat en marxa el procés d’acreditació de les titulacions de grau i màster de diversos centres de la UPC, entre ells el nostre centre, EPSEVG.

Més informació en el vídeo institucional: https://www.youtube.com/watch?v=yzeOF5IqGuU

El procés consta de diverses fases. En primer lloc es va generar l’Autoinforme, document aprovat en Comissió Permanent Extraordinària del 15 de gener de 2015. Després de la revisió de l’Autoinforme per part del Comitè d’Avaluació Extern CAE, 21 maig de 2015, estem a punt de continuar el procés amb la visita del CAE els propers dies 15 i 16 de juny.

El treball de la visita del CAE es concreta en forma d’entrevistes concertades amb equip directiu, Comitè Avaluació Intern CAI, representants dels col·lectius d’estudiants, PDI, graduats, ocupadors i una audiència oberta.

S'està convidant a la participació a tots els integrants dels col·lectius citats. En breu publicarem el programa d’aquesta visita del CAE.

Us animem a col·laborar en aquest procés i ens trobem al llarg d’aquestes sessions per debatre aspectes de millora de les nostres titulacions!

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017