Finalitza FUNQ Qualitat Fàcil i Divertida i comença +PROM suma’t a la promoció

El passat dia 26 d’abril es va realizar la Sessió Final de Projectes 2015/2 - Anunci projectes 2016 del Nexus 24

En aquesta sessió el protagonisme de la EPSEVG va ser doble, en ella es van presentar els resultats i experiències viscudes per part del projecte FUNQ Qualitat Fàcil i Divertida (http://funq.upc.edu), i per altra banda es va escollir el projecte +PROM Suma’t a la promoció, tots dos projectes impulsats per l’EPSEVG.

El projecte FUNQ! impulsat per en Jaume Pérez, va presentar les seves experiències i resultats, el resultat més important és la creació de la XQUPC (Xarxa de Qualitat de la UPC) que ha de permetre la simplificació dels processos de Qualitat de la UPC.

Tanmateix, el projecte +PROM Suma’t a la promoció, impulsat per Victor Agramunt, Maria Belen Sanchez i Sergi Menargues ha estat escollit pel comitè Nexus24 com uns dels projectes a desenvolupar durant el curs 2016/17. Aquest projecte ha sigut escollit entre els 11 que es van presentar en aquesta convocatòria.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017