Nous Tastets d'Enginyeria

Tens una idea? No ho dubtis! El document adjunt (Proposa un Tastet.docx) va dirigit a tota la comunitat PDI i PAS per que aquells i aquelles que vulgueu sumar-vos a la promoció pugueu proposar un nou Tastet d'Enginyeria.

Creiem que, ben gestionats, son la manera més atractiva i eficients per donar-nos a conèixer a l'alumnat de secundària i per això volem potenciar-los i regular-los adequadament. T'expliquem com.

Per tal d'animar la creació de nous tallers s'han pres les següents mesures, simples però creiem que poden marcar la pauta a seguir:

• Establir un calendari clar i uns criteris de priorització de les escoles visitans.
  • Establir un nombre màxim de sessions per cada taller oferit.
  • Establir condicions com nombre màxim d'estudiants i nivell acadèmic dels mateixos per poder accedir a un Tastet.

Adjunt a aquest missatge trobaràs una fitxa que pots utilitzar per proposar el teu Tastet d'Enginyeria.  Fes arribar la teva idea a promocio.epsevg@upc.edu.

Proposa un Tastet.docx

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017