La UPC coordina un projecte Europeu Erasmus+ en Disseny per la Sostenibilitat

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a través de l’Institut de Recerca en  Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat , coordina un projecte Europeu Erasmus+ ‘Learning for Innovative Design for Sustainability’ (L4IDS). El projecte, coordinat pel professor Jordi Segalàs de l'EPSEVG i director de l'Institut, promou la formació superior en disseny per a la sostenibilitat, innovació i economia circular,  implicant universitats, empreses i associacions de disseny d’Irlanda, Suècia, Holanda i Catalunya. En el marc d’aquest projecte, els estudiants de Enginyeria de Disseny de  Vilanova tindran la possibilitat de realitzar estades en pràctiques en aquests països en empreses i centres punters en el sector del disseny i la innovació.

El projecte L4IDS, amb un finançament d’ aproximadament un milió d’euros per part de la Unió Europea, tindrà una duració de tres anys i s’acabarà a finals de 2019.

Els propers 10 i 11 de novembre tindrà lloc a l'EPSEVG la reunio inicial del projecte amb investigadors i dissenyadors internacionals experts en innovació en disseny per a la sostenibilitat.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017