Convocatòria de beques per a PDI i Estudiants de Doctorat de la CAIXA

Convocatòria de beques de mobilitat internacional de l'Obra Social de la Caixa per a intensificar tasques de recerca. La convocatòria té dues modalitats, una dirigida a estudiants de doctorat i una altre a PDI.

Els trets més significatius de la convocatòria són els següents:

Objectiu:
Es pretén intensificar l'activitat investigadora, reforçar projectes de recerca que s'estiguin duent a terme, establir i consolidar vincles acadèmics entre equips de recerca i institucions internacionals.

Modalitats:
Modalitat A:
Per a estudiants de doctorat de la UPC (estudiants de doctorat en formació) que reuneixin les condicions recollides a la convocatòria.
Fins a un màxim de 15 beques d'un màxim de 4000 euros cada una, en funció de la durada de l'estada i d'acord amb una taula recollida a la convocatòria
Es gestionarà des d'el Servei de Gestió Acadèmica.

Informació i convocatòria

Modalitat B:
Per a PDI de la UPC que reuneixi les condicions recollides a la convocatòria.
Es gestionarà des del Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa.

Informació i  convocatòria

Durada en qualsevol de les dues modalitats:
Mínim de 4 setmanes màxim de 4 mesos
L'estada s'ha de dur a terme entre el 20 de desembre 2016 i el 31 de juliol de 2017

Destinacions:
L'estada haurà de realitzar-se un país diferent al país d'origen del becari

Presentació de sol·licituds:
Del 9 al 25 de novembre