Nova Edició de l'European Project Semester (EPS) - 2016/17

A l'àrea d'Internacional estem ultimant els preparatius per la propera edició de l'European Project Semester (EPS) i busquem professors tutors. Si esteu interessats escriviu un e-mail a eps@upc.edu i al febrer ja tindreu la oportunitat de començar. Els projectes EPS, per ser en angles, tenen una valoració més alta en l'encàrrec docent del professor.

Els EPS son projectes interdisciplinars amb participació d'estudiants locals i estudiants erasmus d'altres universitats europees i  també d'Àsia i Amèrica. A més són projectes proposats per empreses i institucions d'àmbit proper. En tots ells hi ha la figura del professor tutor, que coordina el grup i facilita la interacció amb l'empresa o institució que ha proposat el projecte. Per l'estudiant local li conta com a treball final de grau.

Les propostes es publiquen i els estudiants que volen fer l'EPS les trien i prioritzen. A partir d'aquí es formen els equips. També mirem de trobar el tutor més adient a la mena de projecte presentat. Ara ens trobem en aquesta fase.

Durant les primeres setmanes de l'EPs ( al febrer ) les propostes inicials s'adeqüen a la capacitat i perfil dels membres de l'equip que les ha de fer,  amb les indicacions dels tutors.

Ens  agradaria contar amb una llista de professors interessats en tutoritzar aquesta mena de projectes, amb qui puguem contar i poder plantejar (o ells triar) un projecte EPS per tutoritzar.

És una experiència interessant, motivadora i divertida. Anima't!

Joan Vicent Castell
Sotsdirector de Relacions Internacionals i Promoció