Presentació-taller de Luis Mengual, expert en alta competició elčctrica, als estudiants del E3 Team

El passat divendres dia 27 de febrer de 2017, els estudiants lligats a l'equip E3-Team, de moto elèctrica de competició van assistir a una presentació-taller de Luis Mengual, Luigi's Design, expert en competició elèctrica.

El ponent va explicar les seves experiències professionals, i va impartir conjuntament amb Balduí Blanqué un taller on es van tractar els següents temes:
-Presentació Luigi's Design i background en la competició i industrial, experiències, èxits, etc
-Xifres Del canvi climàtic, la importància dela seva conscienciació i impacte.
-Persones Influents en el canvi global cap a les energies sostenibles i els seus èxits.
-La Competició i la seva transformació cap a l'eficiència energètica.
-El Futur proper en l'alta competició.
-Informació sobre els anteriors i actuals World Record Guinness de les categories E-kàrting PrototypesFormula Student i les seves especificacions.
-Especificaciones Del Kart elèctric LMR100E.
-Disseny 3D i fotos del procés de creació de peces singulars i muntatge com: Fibra de carboni o carboni / kevlar, tall per làser, procés de soldadura, redisseny de peces d'origen, estació portàtil de càrrega de bateries, bateries, cablejat, controladors i motors d'alt rendiment, etc.

Al final de la presentació els assistents van poder fer preguntes, a més de poder-los donar algunes recomanacions de desenvolupament, millora i innovació, si és possible, de la moto elèctrica en la qual treballen.
Luis Mengual ens va ensenyar els motors i equips que s'utilitzen en competició. El taller ha servit com a motivació perquè els estudiants de l'equip E3 Team i altres estudiants, puguin comprovar que la competició és un món real amb problemes reals on s'ha d'aplicar el sentit comú i l'enginyeria per obtenir bons resultats. Aprendre en aquest camp és una cosa diferencial que aporta a la formació en enginyeria, permetent tenir un contacte real, sentint-nos útils, adquirint i oferint el millor de i per als nostres companys i professors. La universitat té mitjans, base, temps que invertint correctament ens donarà visibilitat.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017