La bandera de la UPC a Vilanova surt per les Comparses

Un any més, la bandera de l'Escola sortirà el diumenge de Carnaval.
Més de 40 parelles saltaran i ballaran al ritme de “La Charanga Helvética” pels carrers de la ciutat durant tot el matí.

Les inscripcions es poden fer a partir del divendres 3 fins dimecres 22 de febrer o fins a esgotar el màxim de parelles: 50.
El preu de la inscripció és de 35 € per parella, i inclou l’esmorzar per a tots dos. Per aquells que necessitin armilla, la podran llogar en el moment de fer la inscripció deixant un dipòsit de 30 €, tenint en compte que es retornaran 20 € quan es torni l’armilla.
Lloc: Servei d'Economia de l’Escola: Edifici UPC a l’Avinguda Víctor Balaguer, 1 de Vilanova.
Horari: matins 9-13 h i el dimecres de 15 a 17 h
Contacte: joaquin.del.rio@upc.edu telf:609 926 966