Informació respecte a places del PAS (UTG Vilanova)

A continuació es fa una relació de les últimes novetats respecte places de PAS de l'EPSEVG.

1. La Mari Carmen Lucas ha guanyat la plaça de Cap de la Unitat de Suport a la Docència que havia deixat vacant el Jaume Pérez i s'ha incorporat a la UTG de l'EPSEVG el dia 8 de març de 2017.
  2. L'Amparo Corral ha guanyat la Plaça de Tècnica de Gestió Acadèmica que havia deixat vacant la Gemma Garriga.
  3. La Neus Salleras (de l'àrea d'Internacional) ha guanyat una plaça a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) i deixarà l'EPSEVG a finals d'aquest mes de març de 2017.
  4. S'està treballant per a cobrir la plaça de Cap de Manteniment de l'EPSEVG.
  5. S'ha demanat a Gerència la convocatòria d'una plaça de Tècnic de Suport N1 i una plaça de Tècnic de Gestió N3 que han quedat vacants.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017