Per què i com treballem?

Poques organitzacions saben perquè fan el que fan i, aquesta és la clau. La gent no se suma a un projecte pel què fas, sinó pel perquè ho fas.

En Simon Sinek té un model simple però poderós de com inspirar lideratge començant pel cercle d'or i la pregunta "Per què?".

Definir i comunicar aquest PER QUÈ permet trobar el propòsit i la inspiració que ens motiva vers a un objectiu comú. A la biblioteca hem identificat els perques que donen sentit a la nostra feina:

• Facilitar el desenvolupament de professionals que contribueixin a la millora de la societat.
  • Ser l'espai de trobada i motor impulsor de nou coneixement pel progrés del campus.

Aquests perquès condicionen i donen lloc al nostre COM. Treballem amb:

• confiança i positivitat
  • actitud de servei, eficàcia, compromís i col·laboració
  • escolta activa i consens
  • ganes de millorar i amb capacitat d'adaptació als canvis

I finalment, es genera el QUÈ, les accions resultants que es van desplegant per complir els nostres perques i que anem veient dia a dia.

T'HI SUMES?

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017