La segona JPO del 2017 posa l’Enginyeria a l’abast de 35 alumnes d’ESO i Batxillerat

El passat dijous, dia 9 de març, va tenir lloc a l’EPSEVG, la segona JPO d’aquest curs acadèmic. Organitzada per l’equip + Prom, del Programa Nexus 24, va comptar amb la participació del Director, professors, estudiants representants de la Delegació d’Estudiants, dels equips de motor i de diferents associacions de la nostra Escola i en Marc Escolà com a exalumne.

PDI de l’Escola i coordinadors de les diferents titulacions, van impartir la xerrada informativa dels graus que la nostra Escola ofereix, i posteriorment els assistents van recórrer alguns dels laboratoris, acompanyats per PDI, PAS dels STL i estudiants de l’EPSEVG. L’esquema de la jornada és una proposta de l’equip + Prom, que s’ha proposat com a objectiu fer aquestes jornades més atractives pels possibles futurs estudiants, i més adequades als seus interessos. Van participar 35 alumnes de diferents centres que van valorar molt positivament l’experiència a l’enquesta final.

Imatges

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017