Llicències educatives de NX, SolidEdge, Cype, Autocad, Matlab, minitab, i microsoft pels estudiants, PDI i PAS de l'EPSEVG (UPC)

A petició de l'EPSEVG, Siemens ha concedit 150 noves llicències del software NX que permetran poder instal.lar el software en portàtils personals d'estudiants i projectistes, PDI i PAS.

Les persones interessades a disposar d'una d'aquestes llicències en els seus portàtils personals, cal que s'adrecin a STIC on se'ls ajudarà a configurar-la correctament.

Es pot fer la petició:

Pel gestor de tiquets

Presencialment a Serveis TIC

Per email: stic.epsevg@upc.edu

Procediment resumit:

Per fer la instal.lació, la persona haurà de signar un full de compromís que el software només s'utilitzarà per docència

S'haurà de fer la instal.lació del software i extracció de la llicència de forma presencial a Serveis TIC (el procés és llarg per la instal.lació del software NX).

Si voleu fer la instal.lació en un PC de sobretaula, es pot fer, però haureu de portar el PC a Serveis TIC.

També aprofitem per informar-vos que teniu a la vostra disposició llicències de:

SOLIDEDGE: Heu de venir a STIC i us copiem el software amb el codi educatiu

CYPE: Ens heu de fer arribar les vostres dades personals (Nom, Cognoms, NIF, Adreça, email), per enviar-les a l'empresa que us enviarà el codi personal per email. També hi ha una llicència a la web de CYPE (afterworks) que podeu descarregar vosaltres mateixos però hi ha límit horari.

Altre software: UPC té un acord general que podeu trobar a: https://serveistic.upc.edu/ca/distsoft/el-servei/programari-per-a-estudiantsi-professors

Volem incidir que l'ús d'aquests softwares ha de ser utilitzat per fins docents, les empreses realitzen fortes demandes en cas contrari.

Desitgem que aquestes millores permetin ajudar als estudiants a facilitar el seu aprenentatge a l'EPSEVG i als professors a poder realitzar la docència amb més qualitat.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017