Zona E, Fira de l'ensenyament a la comarca del Garraf

Per tal que puguem ajudar a decidir el futur acadèmic dels joves de la nostra comarca del Garraf:

Demanem a tota la Comunitat la vostra col·laboració en el paper d’informadors dels nostres estudis i de la singularitat del nostre Campus al costat de la resta de centres d'educació postobligatòria a la Zona E (Fira de l'oferta formativa postobligatòria de la comarca del Garraf). La fira estarà a la plaça del Mercat.

Els horaris d’atenció al públic de la Fira són els següents:

-dimecres 19 d’abril de 9h a 14h i de 17h a 20h.

-dijous dia 20 d’abril de 9h a 14h

Els que ens pugueu i vulgueu donar un cop de mà a la Zona E, mireu, si us plau, el dia i franja horària que us va bé assistir i contacteu per correu electrònic amb promocio.epsevg@upc.edu com a molt tard, dimecres 12 d'abril.

Recordeu que el PDI contractat per la UPC té una compensació de 0,5 punts PAD del tipus G3 per cada hora que estigueu a la Fira. El vostre suport al Saló és molt important per al futur de la nostra Escola.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017