Participa en les Midterm Defences del EPS

És vital que el professorat de l’escola ens impliquem en els projectes d’internacionalització i una bona manera de començar a fer-ho és col·laborar com a tribunal en els Projectes del European Project Semester, que cada quadrimestre de primavera es realitzen a la nostra escola.

Els equips defensen els seus projectes en dues sessions, una "midterm defence" els dies 6 i 7 d'Abril per fer una valoració qualitativa del projecte, assessorament i per donar feedback als equips, i una segona sessió, la "final defence" , que seran els dies 19 i 20 de Juny.

La participació en tribunals de projectes (la de juny) dona punts PAD: 0.5 punts per projecte i estudiant, amb un màxim de 5 punts. Per tant, si us apunteu a les lectures d'Abril, també us assignarem a les lectures dels projectes pel Juny.

Tant per la "midterm defence" com per la "final defence" hi haurà participació de professorat estranger, d’universitats que formen la xarxa EPS.

Aquí teniu el link amb els projectes: https://www.epsevg.upc.edu/en/eps/eps-this-years-programme

I al fitxer adjunt trobareu la llista de dies i hores de les lectures, perquè ens digueu quina/quines son les vostres preferències.

Animeu-vos! Trieu el vostre projecte i envieu un email a l’adreça eps@upc.edu abans de dilluns 3 d’abril.

Per cert! Recordeu que els dijous de 12:30 a 13:30 teniu una classe d'anglès (gratuïta) a l'aula AA207 (ferroviària).

Tribunals

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017