Entrades per la Fira Advanced Factories per estudiants d'últims cursos de grau i màster

La Fira Advanced Factories Expo & Congress (https://www.advancedfactories.com/) és un esdeveniment relacionat amb Indústria 4.0 i Internet of Things (IoT).

Disposem d'entrades gratuïtes per estudiants de màster i d'últims cursos de grau, pel 6 d'abril de 14:00h a 18:30h, que inclou no només l'accés a la fira, sinó també el Talent Market a les 16:00h (networking i ofertes de treball, aconsellen que els estudiants portin CV). Si voleu assistir, envieu un correu al professor David Rincón del Dept. d'Eng. Telemàtica (drincon@entel.upc.edu) amb el vostre nom complet, titulació i curs, abans de dijous 30 de març a les 21h.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017