Activitats de l'estada dels professors de Malàisia a l'EPSEVG

La setmana passada ens van visitar els professors de Malàisia Sazali Bin Yaacob, Kushsairy Abdul Kadir i Haidawati Mohamad Nasir, i fa dues setmanes, el professor Ahmad Naim Ahmad Yahaya, tots ells de la Universitat Kuala Lumpur.

Aquesta visita es fruit del conveni de mobilitat de PDI i PAS amb la Universitat Kuala Lumpur per la realització d’intercanvis.

El primer dia van ser rebuts per Frederic Vilà, director de l’escola i per l’equip directiu, posteriorment van visitar les instal·lacions del campus, acompanyats per alguns de la trentena d’estudiants de Malàisia que estudien a la nostra escola.

Durant la setmana han impartit classes a les assignatures de:

• Gestió de l’Energia amb el professor Marcos Gomila
  • Sostenibilitat Aplicada amb el professor Jaume Miret
  • Matemàtica Discreta amb la professora Ester Simó
  • Informàtica Industrial amb el professor Xavier Parra.
  • Enginyeria de Control amb professor Pau Martí
  • Future Internet amb el professor Xavier Masip
  • Pràctica en tercera llengua amb el professor Joseph Edward Barr

Per altra banda van visitar els laboratoris de recerca del campus:

• CRAAX (Centre D'Investigació d'Arquitectures Avançades de Xarxes)
  • CTpD (Centre d'Estudis Tecnològics per a l'Atenció a la Dependència i la Vida Autònoma)
  • Anàlisi de Materials de Patrimoni Cultural
  • LAB (Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques)

També van visitar el BSC (Barcelona Supecomputing) al Campus Nord i el Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú.

Fruit d’aquesta visita s’han establert contactes que es poden traduir en accions futures d’intercanvi beneficioses per ambdues parts.

Durant la seva estada han pogut gaudir de la nostra ciutat, que els hi agradat molt. En marxar, han destacat l'hospitalitat i el tracte rebut del personal de l’escola i ens han convidat a visitar-los.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017