Assistčncia i col·laboració de Professorat i PAS de l'EPSEVG al Saló de l'Ensenyament i al Saló Futura

El passat dimecres, dia 22 de març es va iniciar el Saló de l’Ensenyament i el dia 24 el Saló Futura.

Al Saló de l'Enenyamnet, des d’un dels espais UPC reservat als estudis de Grau en les Enginyeries de Biomèdica, Materials, Elèctrica, Electrònica Industrial i Automàtica, Automoció, Mecànica i Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte, es van poder observar els becaris especialitzats en cada grau que van oferir informació al nombrós públic jove que ho demanava. Tot l’estand UPC estava ple d’espais com l’anterior que mostraven tota l’oferta dels seus estudis Universitaris.

Una de les primeres visites va ser la del Rector de la UPC, Enric Fossas, que anava acompanyat per la Vicerectora d'estudiants, Marisa Zaragozá, ambdós van saludar als becaris i a tot el personal. El rector es va fer una foto amb tot l'alumnat becari.

El personal de promoció de la UPC que era a l’estand es va ocupar que tot resultés exitós al llarg de la durada del Saló.

Comentar que el PDI i PAS que va anar al Saló per representar a l’UPC es va encarregar de fer un primer filtratge del públic perquè arribessin més encaminats a cada un dels becaris.

Només cal felicitar-nos per l’èxit del Saló en de la seva durada que va saber acollir molt bé al públic interessat que en nombre de 65.000 persones hi van anar passant.

A l'estand de la UPC del Saló Futura es donava informació dels 73 màsters que s'ofereixen a la nostra universitat per al curs vinent 17/18, així com els que oferim a Vilanova. El dissabte a la tarda vàrem donar informació a diversos estudiants interessats a cursar el Màster Barcelona Disseny, que s'inicia el curs vinent, compartit entre les escoles de Vilanova, Terrassa, Arquitectura de Barcelona (de la UPC) i Belles Arts (de la UB).

Imatges Saló de l'Ensenyament

Imatges Saló Futura