Bib@prop: a millor app per trobar espais per estudiar i llegir

L'objectiu d'aquesta app és la d’informar a la ciutadania i especialment als estudiants, de l’oferta de biblioteques i sales d’estudi disponibles a Catalunya.

Bibprop és una app gratuïta que permet a qualsevol estudiant i ciutadà, localitzar de forma senzilla la biblioteca o sala d’estudi més propera on poder estudiar. Actualment ja es poden geolocalitzar més de 500 biblioteques públiques, universitàries i sales d’estudi catalanes. La informació que s’ofereix a l’estudiant en temps real són les biblioteques i sales d’estudi més propers a l'usuari, el seus horaris i condicions d’accés.

Bibprop anirà incrementant la seva oferta de geolocalitzacions d’equipaments i instal·lacions per a estudiar, a mesura que es vagi incorporant més biblioteques i sales d’estudi que habiliten els ajuntaments, universitats, associacions i col·legis.

Aquesta iniciativa ha nascut a les Biblioteques de la UPC i és fruit de la col·laboració activa de moltes biblioteques de diferents institucions i xarxes, dins del marc del projecte LABO. D’aquesta manera, s’uneixen esforços i recursos de biblioteques públiques i universitàries per tal de facilitar als estudiants accés als serveis públics.
L'aplicació ja està disponible per a dispositius Android (via Play Store) i en breu ho estarà per dipositius iOS (via Apple iTunes):

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017