Visita de Regidors i Responsables Area Econòmica de l'Ajuntament VNG a l'EPSEVG

El Dilluns dia 27 de març de 2017 a les 5 de la tarda, el Director de l'EPSEVG va rebre a Regidors i responsables de l'Àrea Econòmica de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú al despatx de direcció on va fer una presentació del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú.

Es va parlar dels Estudis de Grau i Màster impartits a l'Escola, dels estudiants del campus, dels edificis, dels Grups de Recerca del campus i de les activitats de Transferència de Tecnologia. Es va parlar també de les sinèrgies i col·laboracions mútues que hi hauria d'haver entre l'Escola i l'Ajuntament.

Finalment es va fer una visita pels diferents laboratoris de l'EPSEVG i en el laboratori del Taller de Disseny es va fer una placa commemorativa de la visita amb la talladora / gravadora làser.

En total ens van visitar set membres de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. A l'acte també hi van assistir per part de l'EPSEVG el Sotsdirector Cap d'Estudis, J.A. Roman, el Sotsdirector d'Infraestructures del Campus, Daniel Guasch, i el Secretari Acadèmic, Jaume Miquel.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017