L’EPSEVG acull el lliurament de premis de la Segona Fase del Fem Matemŕtiques 2017

Dissabte 1 d’abril, l’Escola va acollir el lliurament de premis del concurs Fem Matemàtiques organitzat per ABEAM (Associació de Barcelona per a l'estudi i l'aprenentatge de les Matemàtiques) on participen estudiants de 6è de primària i 1er i 2on d’ESO.

Aprofitant aquest esdeveniment es va organitzar una Jornada de Portes Obertes(JPO) per als pares dels assistents, de 11:30h. a 12:30h. També es va obrir el bar de 10:00h a 14:30h per tal que els assistents pugessin esmorzar.

El lliurament de premis va anar a càrrec de Ia l·lustríssima Sra. Neus Lloveras, Alcaldessa de la ciutat, el Sr. Frederic Vilà, Director de l'EPSEVG, el Sr. Joan Martorell, Regidor d’Educació i Ocupació de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, la Sra. Susanna Igual, Directora de l’Institut F.X. Lluch i Rafecas, en representació del Servei Territorial de Barcelona Comarques i el Sr. Manel Martínez en representació d’ABEAM.

A l’acte, van participar 180 estudiants, que van omplir la sala d’actes, acompanyats per professors i pares, sumant en total més de 600 persones. Per tal que els pares, que no cabien a la sala d’actes, poguessin veure l’entrega de premis, aquesta es va retransmetre en directe per Youtube i es van utilitzar les aules del segon pis, la sala de juntes, i el bar per fer la projecció del esdeveniment.

Aquest acte s’emmarca dins de les accions de promoció que fa l’escola per donar a conèixer els estudis que es fan a l’EPSEVG i a la UPC, de forma que ens tinguin en compte a l’hora de decidir on voldran estudiar.

Imatges

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017