La biblioteca amb la Setmana Cultural

Arriba la Setmana Cultural i la Biblioteca de l'EPSEVG s'omple de "cites" que t'estan esperant amb motiu del concurs Biblio Dates. Vine, troba la teva cita i participa al concurs #BibliodatesUPCVILANOVA que fem a través d'Instagram. Hi ha un val de 100€ per FNAC en joc! Què has de fer? Segueix @bibupcvilanova a Instagram, penja una fotografia original amb la "cita" que hagis trobat a la biblioteca i etiqueta-la amb el hashtag #BibliodatesUPCVILANOVA. Així de fàcil! Consulta les bases a: https://issuu.com/bibupcvilan…/…/bibliodates_basesdelconcurs

Però això no és tot! Anota a la teva agenda un altre esdeveniment imprescindible, el 27 d'abril a les 19h Manel Moreno ens explicarà el seu nou llibre "La ciencia de la ciencia-ficción: espadas láser, naves espaciales y superpoderes". És un esdeveniment obert a tota la ciutadania, podeu venir acompanyats/des de persones o d'espases láser! Ens ambientarem en el món de l'espai, vine a veure-ho!

I si vols ajudar a una bona causa, com és la campanya Recicla cultura, el dimecres podràs comprar llibres a preus simbòlics a la paradeta que muntarem al hall de l'escola. Si tens llibres en bon estat per donar, porta'ls abans a la biblioteca.

També hem organitzat la xerrada "Connecta't a la xarxa de classes particulars del teu campus" dirigida a l'estudiantat de l'escola, de la mà de Sharing Academy, el dimarts 25 a les 14h a la Sala d'Actes. Sharing Academy és una start up de la nova economia col·laborativa que ha rebut diferents premis i reconeixements, com: millor aplicació del món 2016 a la Mobile Premier Awards, el 1r premi Ciutat Colaborativa 2015 de Smart City App Hack o el 1r premi competició 2015 en la Barcelona StartupWeek. El seu objectiu és facilitar l'intercanvi de classes particulars entre estudiantat universitari.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017