Per la Diada, el Club Esportiu convida

Per la diada del campus, dijous, el Club Esportiu de la UPC a Vilanova ha preparat una pedalada per tota la comunitat (EST, PAS, PDI) que sortirà des de l’Escola, recorrerà uns 25km i acabarà amb un dinar.

L’horari previst és el següent:

9h50 – Trobada a la porta principal de l’Escola

10h00 – Sortida de la Pedalada

13h00– Dinar a l’Escola

La ruta será, sobretot, per pistes que transcorren entre vinyes per Vilanova i Sant Pere de Ribes, i els preus serán:

-Gratuita pels primers 15 inscrits i pels qui vinguin amb la equipació del club.

-2€ per la resta d'inscrits

Les places són limitades i el preu inclou un powerade a la sortida, un aquarius, una cervessa de germanor i el dinar (entrepà, beguda i café) a l’arribada.

Aquesta activitat està dirigida només a membres de la comunitat universitària, però excepcionalment, s’accepatarà la particpació de membres externs si un membre de la UPC se’n fa responsable, sempre que aquest sigui major d’edat. Per aquest cas la inscripció tindrà un cost de 7€.

Material obligatori: Bicicleta, casc, mòbil

Material aconsellat: Roba esportiva, eines, motxila

Inscripcions:

- Presencials al Servei d'Esports (Oficina Oberta de la UPC Vilanova)

- Per correu a esports.epsevg@upc.edu indicant:

Nom i Cognoms, Col.lectiu (PAS,PDI, EST),adreça de correu, mòbil, entrepà (truita, pernil, formatge)

Nota: Si plou l'activitat quedarà suspesa

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017