Presentació del Màster Interuniversitari en Estudis Avançats Barcelona-Design (UPC/UB)

El proper dijous dia 4 de maig a les 16:00 h, a la Sala d'Actes de l'EPSEVG es farà la presentació del Màster MBDesign a càrrec de Josep M. Fort i Enric Trullols.

Aquesta presentació va adreçada en general a tots els col·lectius de l'EPSEVG (Estudiantat, PDI i PAS) i a les persones interessades, i en particular a l'estudiantat de la titulació del Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desevolupament del Producte i al professorat que fa docència en aquest Grau i que la farà al futur Màster MBDesign. Us animem a venir, ja que l'objectiu és omplenar la Sala d'Actes !. Hi haurà la presència dels mitjans de comunicació.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017