Visita a Milan

Representants de Vilanova Design van assistir a la Milan Design Week els díes 7-9 de abril.

Durant la nostra visita al Saló Internacional del Moble de Milan, i més concretament al Saló Satellite, vam poder conèixer i compartir les idees de joves dissenyadors d’arreu del món. Parlant amb ells, ens vam impregnar de les tendències futures i vam poder conèixer els joves talents de la nostra era.

Pel que fa al Euroluce i el Saló del Moble, vam veure de primera mà els nous i antics productes de les editores i productores més punteres com són Vitra, Santa & Cole, Marset, Gärsnäs… entre molts altres.

Milan, a part del Saló, celebra la seva Design Week on diversos barris de la ciutat acullen exposicions de dissenyadors de producte d’arreu de món i de grans marques com MINI, Audi o Mattiazzi. Durant una setmana Milan es converteix en el bressol del disseny a nivell mundial.

Per dir-ho en poques paraules, recomanem a tots els estudiants de la UPC i en general de disseny de producte, que si tenen la oportunitat d’anar-hi no la deixin passar perquè la experiència és molt enriquidora i divertida.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017