El proper dia 1 de juny: Diada castellera al pati de l'EPSEVG

Ja quasi acabat el curs, la nostra colla castellera dels Llunàtics, que ha treballat de valent per organitzar-ho tot, vol mostrar el què ha fet durant aquest quadrimestre.

Per això, delectaran i meravellaran amb els seus bonics i arriscats castells durant la tarda de la Diada acompanyats del so de les gralles i timbals. A més, el pati de l'Escola s'omplirà de joves amb vestits castellers multicolors, són joves d'altres universitats que també fan castells i que avui són els convidats dels nostres.

Atureu un moment la vostra concentració i activitat, baixeu un moment o treieu el cap per la finestra, deixeu-vos endur un moment per la música-la joventut-els castells, i gaudiu un moment amb els Llunàtics ...Disculpeu-los, avui és el seu dia... després continueu...

La programació serà la següent:

12.30 h. - Preparació de barbacoes per dinar. Inici música ambiental.

13.00 h. - Venda de tiquets per dinar per a tots els alumnes interessats de la universitat.

15.00 h. - Finalització de la música i recollida del dinar.

16.45 h. - Convocatòria colles universitàries (Ganàpies UAB, Penjats UPC Manresa i Pataquers URV).

17.30 h. - Inici Diada castellera.

19.30 h. - Finalització Diada castellera.

21.00 h. - Inici animació i seguidament sopar amb les colles convidades.

23.00 h. - Finalització i recollida

23.30 h. - Anada cap al bus