Estada del Rector de la Universitat de Konin (Polònia) a l'EPSEVG

El 5 de juny ens ha visitat a la nostra Escola el professor Miroslaw Pawlak, catedràtic de filologia anglesa i Rector de la Universitat de Konin (State University of Applied Sciences in Konin).

El motiu de la visita ha estat enfortir llaços de col·laboració per iniciar un projecte conjunt on hi participa l'EPSEVG per desenvolupar les competències de comunicació professional en anglès i col·laboració interdisciplinar dels estudiants, per tal de millorar la seva empleabilitat internacional, sobretot en relació amb la col·laboració amb l'empresa. Esperem que aquest projecte sigui beneficiós pels estudiants de la nostra Escola.

En la seva visita a l'EPSEVG, ha estat rebut per la vicerectora d'estudiantat de la UPC i per l'equip directiu de l'EPSEVG. També ha mantingut diverses reunions amb professorat de l'Escola.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017