Propera celebració d'un congrés internacional organitzat pel grup de recerca CRAAX

El proper dia 14 de juny comença el congrès IEEE/ACM International Symposium on Quality of Service (IEEE/ACM IWQoS2017).

Durant 3 dies reunirà al voltant de 100 assistents a l’auditori de Neàpolis. El IEEE/ACM IWQoS és un congrès de referència i llarga trajectòria en l’àrea de qualitat de servei, que en aquesta edició inclou a més de les sessions tècniques, tres keynotes de membres rellevants en l’àrea d'ATOS, el MIT i la Universitat de Ciencia i Tecnologia de Xina, així com un panell en “Security and Quality in Critical Infrastructures: Searching for a Trade-off", amb experts del sectors acadèmic i industrial.

Els dies anteriors al congrès, el 12 i 13 de juny, es realitzaran dos events paral·lels, el First CIPSEC Workshop on Security vs Quality: "A Dilemma for Critical Infrastructures Management i el 2nd International Workshop on Elastic Networks Design and Optimization", ambdós part de les tasques de diseminació del projecte H2020 CIPSEC i del projecte nacional ELASTIC respectivament, en els que el grup CRAAX participa.

Podeu trobar tota la informació del congrés a http://iwqos2017.ieee-iwqos.org.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017