L’EPSEVG present en la Jornada d’Innovació TIC en el sector del turisme

Frederic Vilà modera la Taula Rodona d’empresaris que aposten per la tecnologia als seus negocis

El Campus Vilanova de la UPC va fer presència a la Jornada d’Innovació TIC (JIT) en el sector del turisme. El paper de l’EPSEVG en aquesta Taula Rodona, moderada pel seu director, Frederic Vilà, va ser posar de manifest que el sector turístic necessita de tecnologia per prosperar, i per tant de professionals amb coneixements tècnics, és a dir enginyers i sobretot informàtics.

Els ponents de la Taula Rodona van exposar de forma unànime que les seves empreses utilitzen la tecnologia per a fer-se un lloc en el mercat turístic, i que aquesta és indispensable per al bon posicionament dels seus comerços. Apps, connexió WIFI potent, pàgines webs ben realitzades i bon posicionament SEO en els cercadors, són aspectes bàsics per a l’èxit de moltes empreses que basen la seva activitat econòmica en el turisme.

Alguns estudiants de la UPC han trobat sortida laboral en empreses que treballen en el sector turístic com ADQA Anxanet, tal com va exposar el ponent i el seu project manager, David Andreu.

L’acte va ser organitzat per El Cercle Tecnològic de Catalunya (CTecno), fundació que uneix els professionals de les TIC amb els empresaris, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona. L’edifici Neàpolis és on va tenir lloc la Taula Rodona, el dia 6 de juny.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017