AENOR: normes UNE

La col·lecció completa de les Normes UNE (incloses les ratificades i les descatalogades) ara es poden consultar via web des de qualsevol ordinador prèvia identificació a través d'e-bib (és a dir, només per a estudiants, PAS i PDI de la UPC). Aquesta funcionalitat és útil per poder mostrar normes en pantalla en una classe o per treballar amb la informació directament via web.

A partir d'ara, la nostra biblioteca no serà un punt d'impressió de normes, ja que se centralitzarà tot únicament a la Biblioteca de l'EPSEB, però sí ens encarregarem de gestionar les peticions.

Si necessiteu la impressió d'una norma podeu omplir el formulari "Demaneu un document" o enviar-nos un correu electrònic a biblioteca.epsevg@upc.edu. Des de la nostra biblioteca us farem arribar la norma impresa al vostre departament en un màxim de 24h o us avisarem perquè la vingueu a recollir. El pagament es podrà fer en metàl·lic o carregar-lo al departament, a raó de 0.25€ per full imprès.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017