Visita a l’EPSEVG de la professora Patricia Rodríguez de la Universitat Nacional de Tucumán (Argentina)

El passat divendres dia 9 de juny, la Dra. Patricia Rodríguez Anido, secretària de Planejament i Gestió de Projectes de la Universitat Nacional de Tucumán (UNT - Argentina) i professora de la Facultat d'Arquitectura i Urbanisme d’aquesta universitat, acompanyada del professor Miguel Ángel Longhini, van visitar la nostra Escola.

A la reunió hi van assistir el director de l’EPSEVG, Frederic Vilà, l'Enric Trullols, coordinador del Màster MBDesign de l'EPSEVG, i l'Ariadna Llorens, professora de l'EPSEVG i regidora de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. A la trobada també hi va participar la regidora de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i docent de la Universitat de Tucumán, Deborah Zimmerman, i dues estudiantes de l'EPSEVG, la Júlia Rocosa i la Laia Fiblà, en representació de l'associació "Vilanova Design".

L'objectiu de la visita va ser el de plantejar futures col.laboracions entre ambdós centres, especialment en l'intercanvi d'alumnes, mobilitat de professorat i participació en programes internacionals. Concretament en els àmbits del Disseny i especialment en Postgraus. La reunió va posar de manifest les possibilitats d'establir línies de treball conjuntes, especialment tenint present l'acord marc de treball, ja existent, entre la UPC i la UNT, i va permetre visualitzar les diferents sinergies entre el nostre Campus i aquesta universitat de l' Argentina.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017