L'EPSEVG serą un dels beneficiaris de la donació d'elements de l'antiga central tčrmica de Cubelles

Des del passat 28 de març, s'estan portant a terme els treballs de demolició i desmantellament gradual de l'antiga central tèrmica de Foix, ubicada al municipi de Cubelles, que va tancar el juny de 2015.

El passat dimecres 13 de setembre, es va formalitzar la cessió, per part d'Endesa, de determinats elements singulars de la central tèrmica, a la nostra Escola, a l'Ajuntament de Cubelles i als instituts "Vinyes" i "Cubelles".

L'EPSEVG, rebrà material bibliogràfic científic-tècnic i de laboratori químic que els nostres alumnes podran utilitzar donat que és vigent, actual i algun encara per estrenar.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017