Obres i actuacions que s'han dut a terme a l'EPSEVG durant el juliol-agost 2017

S’informa a la comunitat Universitària del Campus de les actuacions en Obres, Manteniment i Infraestructures que s’han realitzat durant el període de juliol i agost 2017

Obres, manteniment – Infraestructures

• Obres i Manteniment RAM (Reforma, ampliació i millora):
  • Actuacions finalitzades durant més juliol i Agost:
  • Revisió l i auditoria de CT elèctric de l’edifici A.
  • 5a. Fase Obres als voladissos. Instal·lació de la barana de protecció a la coberta
  • Remodelació del mobiliari i estants de la Biblioteca. Instal·lació de nous punts de llums elèctrica. Nova distribució de la sales de lectura
  • Reforç dels sostres WC i vestuaris en planta baixa. Pendent de reparació general.
  • Continuació dels treballs a la Sala de Juntes amb la reparació de plaques del sostre  i canvi de lluminàries més potents, eficients i de baix consum: Previst per a finals de setembre.
  • Instal·lació de 3 noves fons d’aigua Canaletes (2 edifici Escola, 1 a la Biblioteca)

• Altres actuacions RAM , a través del PPIE previstes per aquest quadrimestre de tardor:
  • Reparació del sistema de Climatització (fred i calor) de la coberta, que dona serveis als despatxos i espais de 1a. planta. Es té previst efectuar aquesta reparació cap a mitjans d’octubre, si disposem del projecte d’execució i els permisos adients. El temps aproximat d’execució de 35 dies.
  • Renovació de la lluminària a diverses aules i dependències de l’edifici Aulari.
  • Reforma del SIAE per condicionar l’espai i prestar millor servei als usuaris.
  • 1a. Fase de Instal·lació de baranes a diversos espais de les cobertes, per complir amb la normativa de PRL.
  • Connexió directa a companya subministradora de llum i aigua de l’edifici del LAB. Pendent d’autorització de la direcció de Ports.
  • Renovació i reparació de climatització d’aire a diverses dependències del Campus.

Equipament informàtic, software i altre Equipament  Docent:

• Actuacions:
  • Concurs de fresadora de CNN, ja està aprovat per la Mesa de Contractacions el 27 juliol. Estem a l’espera de la signatura del contracte per part del proveïdor HITEC MAQ para la compra de l’equipament.
  • D’acord amb l’execució del pressupost, s’ha donat autorització per adquirir :
  • Software per a pràctiques docents: CYPE, NX, PROCAST, IN TOUCH, CES EDUPACK.
  • Compra de software de Photophop i de Adobe per als estudis de  Disseny.
  • Modificació i instal·lació de nous punts wifi a l’Escola i a la Biblioteca per obtenir una millor cobertura de la xarxa.
  • 1a. Fase  de l’adquisició de 4 Projectors a  les aules docents i laboratoris.
  • Ampliació del RAM del servidor del Centre de Càlcul.
  • Adquisició de mobiliari polivalent per a la Biblioteca
  • Adquisició de mobiliari per a dues aules i mobiliari polivalent per a la Sala Reunions de Sotsdirecció.

• Actuacions en contractes amb empreses:
  • Implementació, a partir del 13 d’octubre,  de l’aplicatiu informàtic “FÀCIL”, de gestió de manteniment correctiu i preventiu dels edificis de Campus VG
  • Nou contracte amb l’empresa NOU VERD, S.L., adjudicatària de la Jardineria.
  • Nou contracte amb l’empresa MS CONSULTORS ENGINYERIA I SEGURETAT, adjudicatària per implantar els nous Pla d’autoprotecció del edificis de la UPC. Al Campus de Vilanova es pretén elaborar els primers plans de l’edifici Aulari i de l’edifici del LAB.
  • Nou contracte amb l’empresa SERVICIOS DEPEC, S.L., de desratització i plagues del Campus

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017