L’EPSEVG impulsa un projecte guanyador del 6é Premi UPC a la Qualitat de la Gestiķ Universitāria.

“Qualitat en Xarxa a la UPC” ha estat un dels projectes guanyadors otorgat pel Consell Social de la UPC

El projecte Qualitat en Xarxa a la UPC, guanyador del 6é Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària, té el seu origen en la projecte FUNQ! Qualitat Fàcil i Divertida dins del programa Nexus 24, impulsat desde la Escola de Vilanova.

La xarxa de Qualitat de la UPC (XQ-UPC) es basa en la necessitat de simplificar i clarificar els processos del Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ) perquè aquests siguin útils per a la millora continua i la implantació real del sistema de Qualitat, que desenvolupa tres aspectes fonamentals:

Una metodologia de treball col·laboratiu entre els responsables de qualitat (PAS i PDI) de tots els centres docents

• Un espai virtual on es pugui dur a terme de manera senzilla aquesta col·laboració
  •  Simplificació del procés del SGIQ donant-li un format adaptable per a tots els centres docents.

I té com a trets més característics:

• Participació voluntària dels responsables de qualitat (PAS i PDI) dels centres docents de la UPC.
  •  Organització de sessions plenàries cada semestre per definir objectius, grups de treball i equip dinamitzador.
  •  Presentació dels resultats de cada grup de treball a les sessions plenàries.
  •  Publicació de la feina feta per cada grup de treball.

El jurat ha valorat que es tracta d’una projecte col·laboratiu que permet compartir el coneixement sobre temes de qualitat de totes les persones relacionades amb aquest tema, PAS i PDI i disposar d’un espai per intercanviar opinions o resoldre dubtes, que afecta una part molt important de la universitat. Igualment, destaca que s’hagi treballat la formació en temes de Qualitat per tal que qualsevol persona que n’assumeixi la responsabilitat en el seu centre tingui al seu abast informació clara.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017