Fira d'Associacions de l'EPSEVG

Torna la Fira d’Associacions que se celebrarà demà, dia 5 d’octubre, de 12.30 h. a 14.30 h, després que s’hagin acabat les classes del matí. El lloc de la Fira és al vestíbul de l’Escola.

Aquesta Fira té per objectiu mostrar, amb aire festiu, la vida associativa que hi ha a l'Escola. A l’Escola no sols hi ha la formació acadèmica en els diferents estudis de Graus i Màsters, sinó que també hi ha activitats que es fan a les Associacions que permeten a l’alumnat adquirir experteses i realitzar projectes en les diferents disciplines, que d’altra forma no haurien pogut aconseguir. El PDI i PAS també pot realitzar alguna activitat que li sigui agradable i útil.

Es convida a fer una passejada pel vestíbul a tota la comunitat (PDI, PAS i Estudiantat).

Associacions:

Delegació d’Estudiants, Llunàtics, RacingTeam (moto combustió), E3Team (moto elèctrica), Vilanova Fórmula Team (cotxe combustió), Vilanova Design Team, UPC alumni + Club UPC alumni, Club Esports Vilanova, Serveis d’Esport.

Aquest any la Fira d’Associacions coincideix amb l’Acte Inaugural del curs 17/18. Per tant, primer podeu fer un tomb per la Fira, potser trobareu alguna Associació o Servei que faci activitats que us interessin i agradin, és el moment de preguntar als representants de les Associacions i Serveis, i apuntar-vos a alguna sessió de prova.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017