Valoracions de l'estrena dels espais nous

Dijous passat vam convidar a un vermut a totes les persones que van visitar la biblioteca per celebrar els canvis que s'han realitzat en l'espai.

Malgrat el mal temps que feia, vam rebre la visita d'algunes companyes bibliotecàries de l'ETSEIB i de Serveis Generals de Biblioteca que venien de Barcelona. També van anar passant estudiants, alguns companys del PAS i poquets professors, a més a més de la major part de l'equip directiu. Us agraïm a tots la vostra companyia!

Les valoracions són molt positives. Vam tenir l'oportunitat d'explicar "in situ" que volem fer evolucionar el concepte tradicional de biblioteca cap a un concepte de cowork i convertir la biblioteca en un espai:

- més dinàmic, que faciliti la interacció entre els nostres usuaris.
- més confortable, amb espais de relax i office per poder menjar.
- més actiu, amb espais que permeten la realització de diferents tipus d'activitats (organitzades per personal del campus, empreses o pels mateixos estudiants).
- més flexible, amb espais per poder treballar de diverses maneres.

Les respostes que vam rebre vam ser totes molt optimistes i engrescadores. Els estudiants de la UPC, el nostre principal target, es van mostrar molt contents amb les innovacions que hem introduït. Les companyes bibliotecàries ens van dir que s'emportaven moltes idees per poder replicar a la seva biblioteca i els companys del PAS i equip directiu es van mostrar també molt receptius amb la transformació.

Per tant, n'estem molt contents i satisfets després de tota la feina feta! Gràcies a tot el suport que hem rebut de l'Escola!

[Fotos: Jordi Enric Martínez -@schikard a Instagram-]

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017