Fira de Novembre 2017 de Vilanova i la Geltrú

Una vegada més el Campus de Vilanova participarà activament a la Fira de Vilanova i la Geltrú els dies 10, 11 i 12 de novembre.

Aquest any hi seran presents els 3 equips de motor, les dues motos i el cotxe, que han participat en les competicions universitàries de Motostudent i Formula Student respectivament, i també, la colla castellera Llunàtics.
 -L'equip E-3Team, de la moto elèctrica, mostrarà la seva moto al Parc de Baix a Mar on  les persones que ho desitgin podran fer-s’hi una fotografia i adquirir butlletes per a optar al sorteig de material de moto.
-L'equip EPSEVG Racing Team, amb la seva moto de combustió, també, al Parc de Baix a Mar, donarà a conèixer un prototipus de moto de competició i oferirà la possibilitat de jugar amb un complex de scalextrics.
-L'equip Vilanova Formula Team, portarà un atractiu simulador  a la Zona d'Automoció de la rambla Principal (a la part de dalt i a poca distància de la Plaça de les Neus).

A més, l’EPSEVG i Fórmula Student  intervindran en les sessions organitzades per La Factoria de la FEGP (Federació Empresarial del Gran Penedès), al recinte firal: Rambla Principal, número 4, on hi oferiran dues xerrades:

-       A les 18.00 h. del dissabte l’equip Vilanova Formula Team  presentarà el seu projecte interdisciplinari amb el títol "Vilanova Formula Team: Working on my dream”
-       A les 18.45 h. L’EPSEVG farà la sessió: UPC-Vilanova. El Campus del territori.

El vessant més lúdic de l'activitat universitària estarà present de la mà de la colla castellera els Llunàtics amb la realització d'un taller de castells el divendres de 17.00 h. a 18.30 h. a la Zona d'Activitats del Parc de Baix a Mar. El dissabte, de 10.00 h a 14.00 h., tornaran a actuar organitzant tallers manuals de castells per al més joves.

Tots els participants de la nostra Escola a la Fira us conviden a que hi feu un passeig  i que els aneu a saludar. Estaran molt contents.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017