Participació de la Càtedra d'Accessibilitat a les Jornades sobre: Tecnologías de la información para una universidad accessible

Els passats 23 i 24 de novembre de 2017 es van dur a terme les Jornades “Tecnologías de la información para una universidad accessible” a la Facultad de "Ciencias de la empresa" de la Universidad Politécnica de Cartagena.

Les van promoure les sectorials TIC i  Asuntos estudiantiles de la Crue Universidades Españolas. Els objectius van ser conèixer, i donar a conèixer, els desenvolupaments i solucions per a l’accessibilitat a les aules, amb la finalitat de complementar i completar els desenvolupaments tecnològics de les universitats.

En aquestes jornades la Càtedra d’Accessibilitat de la UPC hi va participar amb dues ponències a càrrec dels professors Israel Martín i Daniel Guasch. Amb la ponència “Modelo de compartición de información de estudiantes entre universidades“ es va exposar un mètode per compartir informació d’estudiants entre les universitats, mantenint l’anonimat de l’estudiantat, tot complint la llei orgànica de protecció de dades.

I amb la ponència “Smart Inclusive University - Paradigma de una Universidad para Todos“ es van proposar els fonaments d’un nou paradigma d’universitat inclusiva, analitzant les aportacions de metodologies inclusives i les Tecnologies de la Informació i la Comunicació.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017