Jornada de l'AQU: Com millorar la formació dels enginyers i les enginyeres de l’àmbit industrial i la logística

Aquesta jornada tindrà lloc el 12 de desembre de 2017, a les 9.15 del matí, a la Sala d'Actes del Campus Diagonal-Besòs de la UPC.

Pretén ser un punt de trobada entre els diferents agents que tenen responsabilitat en la formació dels enginyers i les enginyeres, a partir del qual, es puguin plantejar reptes i millores en la formació dels estudiants.

Antoni M. Grau, responsable de l'Observatori de l'Enginyeria, presentarà els resultats de l'enquesta sobre la situació dels enginyers i les enginyeres a Catalunya i Elena Valderrama, presidenta de la Comissió específica d'Enginyeria i Arquitectura de la Comissió d'Avaluació Institucional i de Programes d'AQU Catalunya, exposarà els resultats de les enquestes d'Inserció laboral.

Trobareu més informació aquí.

Cal confirmar l'assistència abans del 7 de desembre en aquest enllaç.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017