La biblioteca acull activitats: espais autoreservables

En la línia de convertir la biblioteca en un punt de trobada viu on les persones que formem la comunitat de l'EPSEVG ens puguem trobar i compartir aprenentatges i coneixements, hem posat en marxa el servei d'autoreserva d'espais per acollir activitats.

Si un grup de persones del campus o una associació estudiantil necessita organitzar una activitat (per fer-hi tallers, xerrades, demostracions, etc..) o una exposició (informativa, d'objectes, etc.) o fins i tot, fer algun enregistrament (vídeo o fotogràfic), pot autogestionar-ho a través de la Reserva de Recursos EPSEVG. Les activitats han de tenir un sentit acadèmic útil per a la comunitat del campus.

Aquests són els recursos que posem a disposició de tothom:

Espais físics

• Sala polivalent amb capacitat per a 30 persones. Equipada amb mobiliari mòbil, pissarra i equip de projecció. Apta per a diferents usos: espai de conferències i xerrades, aula de formació, sala de reunions, desenvolupament de tallers, etc.
  • Sala polivalent amb capacitat per a 18 persones. Equipada amb mobiliari fix i pissarra. Aquesta sala és apta per al desenvolupament de reunions, sessions de formació amb grups petits, etc.
  • Espai obert de la rampa i vestíbul per fer exposicions i presentacions públiques, organització de tertúlies, en un ambient informal ja que disposa d'una zona de sofàs i puffs, etc.
  • Sala de videoconferències per a 2 persones. Espai equipat amb un ordinador amb webcam, software i altres equipaments necessaris per a la realització de videoconferències.

Recursos tecnològics:

• Kit de filmació compost per: 1 Videocàmera model Canon HD HG20 + Trípode + Joc de 2 micròfons (petaca): emisor i receptor
  • Càmera fotogràfica marca Nikon Coolpix L110

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017