L'empresa Schneider Electric ofereix un taller sobre Design Thinking dintre dels actes del Face2Face

La companyia europea que opera a nivell mundial Schneider Electric vindrà dijous dia 10 a les 12.30 h a impartir un taller sobre “Design thinking “, aquesta multinacional compte entre les seves principals activitats la indústria elèctrica i el sector del control de l'energia des de baixa fins a alta tensió i automatitzacions industrials.

El taller consisteix en una part teòrica i una part pràctica. Per a aquells profans en la matèria tal com indica el seu nom, Desing Thinking és tenir un pensament de disseny per analitzar alguna cosa generalment un problema o repte, tal com ho faria un dissenyador, evidentment amb la finalitat de trobar una solució, per a això s'utilitzen eines i aspectes inherents a la professió de dissenyador. L'objectiu de la metodologia és descompondre el problema, dividir-ho en parts més petites que s'analitzen per separat, per un equip de persones, que analitzen el problema fins al límit, de manera que el resultat sigui la hi solució. Gràcies a la seva aplicació, s'aconsegueix generar importants beneficis en el disseny de solucions, permetent a les empreses obtenir millors resultats en la seva comercialització.

Aquesta metodologia té el seu origen a la Universitat de Stanford de Califòrnia. Una característica fonamental de la metodologia Design Thinking és que està centrada en l'usuari i en els problemes que a aquest se li poden plantejar i en l'empatia. En els seus inicis aquesta metodologia estava molt lligada amb el desenvolupament de producte, però evolucionat i s'ha convertit en una eina molt utilitzada per a innovació amb la qual poden sorgir idees en qualsevol sector i situació, millora de processos, definició de models de negoci, millora de l'experiència de l'usuari, etc.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017