UPC Alumni va organitzar a l'EPSEVG dos tallers de preparació per al Face2Face

Amb motiu de la celebració de la 12ª edició del Fòrum d’Empreses FACE TO FACE, i amb el suport de UPC Alumni, va tenir lloc el passat 3 de maig a l’EPSEVG, la impartició de  dos tallers formatius de tècniques de cercar feina.

Aquestes sessions formatives van tenir com a objectiu principal el desenvolupament d'estratègies i habilitats de cerca de feina per a superar satisfactòriament els processos de selecció i inserció laboral de l’estudiantat del Campus de Vilanova, a la vegada que també van incidir en la millora de les habilitats de comunicació.

Aquests tallers van ser:
1. Supera l'entrevista de treball.
2. Posa a punt el teu currículum.

Al primer taller hi varen assistir 10 estudiants, mentre que al segon 5 estudiants.

Tallers UPC Alumni de preparació per al Face2Face

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017