La professora Ariadna Llorens presenta un estudi de perfils professionals TIC al VI Fòrum d'Escoles d’Enginyeria de Telecomunicació, Electrònica i Multimèdia-Audiovisual de Catalunya

El dimecres 6 de juny, es va celebrar el VI Fòrum d’Escoles d’Enginyeria de Telecomunicació, Electrònica i Multimèdia-Audiovisual de Catalunya, que organitzen des de Telecos.cat amb l’objectiu de compartir punts de vista i experiències del món educatiu, de la recerca i l’empresarial en l’àmbit de les telecomunicacions, l’electrònica i el multimèdia-audiovisual, i extreure’n les conclusions oportunes.

Tal i com és habitual, el Fòrum es realitzà en el decurs d’un dinar de treball, on estaven convidats a participar els rectors de les diferents universitats i els directors i els caps d’estudis de les Escoles d’Enginyeria / Graus i Màsters de Telecomunicació, Electrònica i Multimèdia-Audiovisual. A més, es va comptar amb l’assistència, del  Rector de la UPC, Francesc Torres.

En aquest context, la professora del departament d’Organització d’Empreses de l'EPSEVG, Ariadna Llorens, va presentar: "L’estudi sobre els perfils professionals de les enginyeres i els enginyers de l’àmbit de les TIC”.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017