El Director de l'EPSEVG assisteix a l'assemblea de la CODDII i a la investidura de la professora Barbara Liskov com Doctora Honoris Causa per la UPM

Els passats 8 i 9 de juny de 2018 es va celebrar l’Assemblea General de la Conferència de Directors i Degans d’Enginyeria Informàtica (CODDII) a la Universitat Politècnica de Madrid (UPM), a la qual va assistir el Director de l’EPSEVG, Frederic Vilà.

Entre d’altres temes es van tractar els programes de Grau + Màster en Enginyeria Informàtica, el desplegament dels plans d’estudi de Grau i Màster, les millores realitzades a la Web de CODDII, els ensenyaments preuniversitaris en informàtica i la proposta de captura, codificació i publicació de dades obertes de les titulacions d’enginyeria informàtica de les diferents universitats del territori espanyol.
En aquesta ocasió, i donat que aquest any se celebra el 40è aniversari de l’inici dels estudis universitaris d’informàtica, abans de l’inici de l’assemblea, es va celebrar l’acte acadèmic d’investidura com a Doctora Honoris Causa per la Universitat Politècnica de Madrid de la professora Barbara Liskov, pionera a nivell mundial en recerca en informàtica, formant part de la comitiva acadèmica tots els membres de la CODDII.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017