Conferčncia sobre 5GBarcelona

El 19 de desembre de les 17.30 h. a les 18.30 h. a l'Aula C4 - 001 de l'EETAC, al Campus de Castelldefels, tindrà lloc una conferència, a càrrec del Dr. Sergi Figuerola (5GBarcelona i i2CAT) sobre la iniciativa 5GBarcelona .

Aquesta xerrada pot ser d'interès pels estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica, especialment si han cursat o estan a punt de cursar les assignatures Future Internet, i la nova Xarxes Sense Fils, i també pels estudiants del Màster en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial (MUESAEI), si han escollit les optatives relacionades amb comunicacions.

Abstract: 5GBarcelona is a public-private initiative working to transform the metropolitan area of Barcelona into an open and neutral city-wide lab for the validation and adoption of 5G technologies and applications in a real-life environment. The initiative creates synergies within the ecosystem and offers an experimental infrastructure to test, prototype and implement new digital solutions in the city. 5GBarcelona wants to stimulate the existing innovation in Barcelona, help to attract foreign investment, boost tech start-ups and generate an entire industry around 5G technology. The initiative is powered by the Regional Government of Catalonia, Barcelona City Hall, Mobile World Capital Barcelona, i2CAT, CTTC, Atos and the UPC.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017