Crida al PDI i al PAS de l’EPSEVG per al projecte: Una Enginyera a cada Escola

Sabut és el poc èxit dels estudis d’Enginyeria entre el nostre jovent. Això encara és molt més accentuat entre les noies i nenes.

Per tal de contribuir a millorar aquest aspecte, voldríem tirar endavant una iniciativa que va començar l’any passat a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB).
Us demanem la col·laboració a tot el PDI i PAS en general que al llarg del mes de gener 2019, ens passeu, si podeu, el contacte de dones graduades a l’EPSEVG que estiguin ja treballant, si pot ser en l’àmbit de l’Enginyeria. També és important que estiguin ubicades prop de Vilanova.

Quina activitat haurien de fer aquestes noies i dones graduades?
Haurien d’explicar durant un màxim de 60 minuts a nens i nenes d'entre 8 i 12 anys d’escoles de Vilanova, el perquè van estudiar Enginyeria, quines repercussions ha tingut la seva formació a nivell personal i professional, així com donar consells a favor de l’Enginyeria.

Quan es faria l'activitat?

Possiblement seria al voltant del mes de febrer (11 de febrer, dia de la dona i nena en la Ciència) o de març (8 de març, dia de la dona treballadora).

Com es prepararia l'activitat?

A partir d’una petita trobada que podríem fer a finals de gener, faríem una pluja d’idees de com presentar-se davant d’aquests nens i nenes. Buscaríem estratègies infantils per fer atractiva la trobada.

Amb qui us heu de posar en contacte?

Contacteu amb l'Emi Papiol o bé amb la Belén Sánchez .

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017