L'Escola participarą en el Projecte Impulsa per a millorar els serveis d'Inclusió

Des del Vicerectorat de Docència i Estudiantat i des del Gabinet d'Innovació i Comunitat s'han proposat, dins del marc del Pla d'inclusió, millorar els serveis d’inclusió que ofereix la UPC als seus estudiants (d'acord amb la Línia 2.5 del Pla d'actuacions de la UPC).

Per això, iniciaran un projecte amb metodologia col·laborativa de disseny de serveis amb acompanyament professional, durant el primer trimestre de l'any 2019.

En aquest projecte hi participarà personal i estudiantat de centres docents (un total de 21 participants de diferents col·lectius) amb l’objectiu de treballar col·laborativament sobre un projecte que els implica i els permet oferir un millor servei als estudiants amb discapacitat i necessitats educatives específiques (dislèxia, TDAH, etc.).

El projecte consta de 6 sessions en dimecres, distribuïdes en els mesos de gener, febrer i març de 5 hores i mitja de durada cadascuna.

El calendari és el següent:

16 i 23 de gener, 5 i 20 de febrer i 6 i 20 de març de 2019.

És un projecte de caràcter innovador per la metodologia aplicada en aquesta temàtica en l’Administració Pública.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017