Alcaldes i regidors participaran al Fòrum UPC de ciutats universitàries

El proper 30 de gener, a partir de les 16.00 h., tindrà lloc, al Rectorat de la UPC, el "Fòrum UPC de ciutats universitàries" impulsat la Universitat.

Aquest Fòrum té per objectiu ser un espai de trobada on compartir estratègies i necessitats mútues amb aquells municipis on la UPC té presència. Així, hi participaran alcaldes i regidors dels ajuntaments de Barcelona, Castelldefels, Manresa, Terrassa, Sant Adrià de Besòs, Sant Cugat del Vallès, Viladecans i Vilanova i la Geltrú .

La trobada és la continuïtat a la primera jornada de ciutats universitàries UPC, celebrada el 4 d’octubre passat.

Durant l'acte, s'exposaran 3 bones pràctiques de la UPC a diferents municipis i una d'elles, amb seu a la nostra Escola, és l’Aula de la Gent Gran del Garraf, creada fa 28 anys per fomentar activitats culturals entre la gent gran.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017