La Bandera de l'EPSEVG, sortirà a la comparsa del Carnaval 2019

El dia 3 de març de 2019, a les 9.00 h. des de l'Escola, tornarà a sortir un any més la bandera de la comparsa de la UPC de Vilanova acompanyada de la xaranga "Helvéticos Show".

Com sempre la nostra comparsa es mourà anàrquicament per la ciutat, saltant, ballant i el més important, llençant caramels a dojo, i al final del matí tindrà lloc la guerra de caramels a la Plaça de la Vila on milers de caramels saltaran pels aires llençats per les parelles de comparsers.

• El preu de la inscripció general és de 40 € per parella.
  • Per als estudiants, professorat PAS de l’EPSEVG  la inscripció serà de 30 €.
  • Per als membres del UPC Club Vilanova Alumni (club dels ex-estudiants de l'EPSEVG) la inscripció serà de 30 €.
  • El preu de la inscripció inclou l'esmorzar.
  • Si no teniu el mocador aquest té un cost de 10 €.
  • Un cop feta la inscripció podeu fer el pagament al Servei d'Economia de l’Escola: Edifici UPC a l’Avinguda Víctor Balaguer, 1 de Vilanova. El pagament es podrà realitzar de l'1 al 22 de febrer de 2019. Horari: matins 9 a 13 h i el dimecres de 15 a 17 h.
  • Si teniu qualsevol dubte podeu trucar al 93.896.77.05 o enviar un correu a promocio.epsevg@upc.edu. Les places són limitades.

Podeu fer la inscripció al següent enllaç .

El vestuari de la comparsa de la UPC de Vilanova és el següent:

Nois:

• Barretina vermella
  • Faixa Vermella
  • Mocador (anteriorment era una armilla)
  • Camisa Blanca
  • Pantalons i sabates foscos
  • Llacet de vellut negre
  • Farcell

Noies:
  • Faldilla
  • Mantó
  • Dos clavells (Blanc i vermell)

Podeu veure les fotos de la comparsa aquí .

En els següents enllaços podeu veure vídeos de les comparses de Vilanova.

Vídeo 1
Vídeo 2