Autoritats municipals s'han reunit a la UPC en el: Fòrum UPC de ciutats universitàries

El passat 30 de gener, va tenir lloc al Rectorat de la UPC, el "Fòrum UPC de ciutats universitàries" impulsat per la Universitat.

En aquest espai de trobada es van compartir estratègies i necessitats mútues amb aquells municipis on la UPC té presència, participant alcaldes i regidors dels ajuntaments de Barcelona, Castelldefels, Manresa, Terrassa, Sant Adrià de Besòs, Sant Cugat del Vallès, Viladecans i Vilanova i la Geltrú . La trobada era la continuïtat a la primera jornada de ciutats universitàries UPC, celebrada el 4 d’octubre de 2018.

Després de les paraules de benvinguda del rector de la UPC, Francesc Torres, es van exposar tres exemples de bones pràctiques de la Universitat en diferents municipis on hi és present. La primera d'elles està directament vinculada amb la nostra Escola i la va explicar el director de l'EPSEVG, Frederic Vilà. Concretament es tracta de l’Aula de la Gent Gran del Garraf, creada fa 28 anys per a fomentar activitats culturals entre la gent gran.

Així mateix, el director de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), Xavier Roca, va explicar la col·laboració entre el seu Campus amb entitats locals en la realització d’accions i iniciatives bertes a la ciutadania.

El professor Eusebi Jarauta, del Departament d’Enginyeria Civil i Ambiental, va exposar el projecte Sèniors UPC que posarà en marxa la Universitat per potenciar la interrelació entre la Universitat i la societat, mitjançant els governs municipals, amb la idea de reforçar la societat del coneixement.

A més, en la jornada, es van tractar diferents propostes per millorar la integració urbana dels campus de la UPC i el foment de la cultura emprenedora.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017