Hackató Gurmet a la Biblioteca de l'EPSEVG

El dijous 7 de març de 15.00 h. a 20.00 h. a la biblioteca del nostre Campus tindrà lloc una hackató amb l'objectiu de generar idees i solucions innovadores per a la promoció de productes gurmet entre els joves.

L'organitzen l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès amb la col·laboració de l’EPSEVG, l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i el Node Garraf.

Es tracta d'un repte del “clúster Gourmet” on en grups de quatre integrants, es treballarà de forma col·laborativa compartint experiències i habilitats amb l'objectiu de generar solucions concretes.
S'anima a que feu arribar aquest esdeveniment a estudiants i a aquell jovent que considereu oportú.
L’activitat forma part de l’Ecosistema d’Innovació, un programa cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) que s’està impulsant a l’àmbit Penedès Garraf.

Formulari d'inscripció

Bases de la Hackató Gurmet.

Més informació a: Servei de Promoció Econòmica de Vilafranca al telèfon 93 817 11 69 i a l'adreça de correu electrònic: promocioeconomica@vilafranca.cat

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017